all in

Från att inte vilja träna till att träna i två timmar. Just nu vet jag inte vad jag går på men jag gillar det!
Efter en timma aerobic var jag inte trött nog och hoppade på boxningen direkt efter tillsammans med Emma.
Så det är med skakiga fingrar jag skriver det här. Fan vad jobbigt det var. Att stå och nöta boxning varvat med höga knän, upp hopp, benböj osv. Fick mig nästan att se ikors men det var skit kul och jag hade massor med energi och slog hårt så att Emma nästan ramlade baklänges. Just nu kurrar magen, har inte ätit sen lunch i skolan. Håller på att göra en omelett just nu, kommer att sitta fint.
Tumblr_lyfun29lfs1qmohofo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, mean machine!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback