militärgrön

Gick en snabbis på stan idag tillsammans med Malin efter skolan. Kollade runt lite efter en militärgrön vår jacka. Älskar min skinn jacka men det kan ju vara kul att ha en annan vår jacka att variera med. Hittade iaf ingen jag tyckte om, har kikat runt lite på internet också. Hittade en jätte fin på Nelly, men har ingen lust att lägga ut 1000:-plus att den tog slut i alla storlekar. Var nyss inne på HMs hemsida och kollade, hade turen att hitta en på rean. 199kr kostade jackan, sökte självklart runt bland rabatt koder och hittade koden (1304) och fick ytterligare 50:- i rabatt. Allt som allt med frakt kostade den mig 188:- väldigt nöjd måste jag säga. Nu håller jag bara tummarna för att den är fin i verkligheten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback