lite tidsfördriv

Har suttit och fördrivit min tid framför datorn. Kollat runt på massa hemsidor och på fina kläder. Det är mycket man vill ha! Och jag skulle inte tacka nej till att fylla min vår garderob med dessa saker. Nu är jag trött och ska gå och lägga mig. Jag måste vara så där super trött innan jag går och lägger mig när jag sover själv. Annars ligger jag bara och stirrar rakt upp i taket ett bra tag innan jag somnar. Eller så blir jag stressad och kollar klockan hela tiden. Eller något ännu värre än det där, jag börjar att tänka på läskiga saker. Hehe! Jag har nog sett för mycket skräckisar. Nu ska jag sova och jag ska sova så gott så. Jag menar jag får ju hela dubbel sängen för mig själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback