väl behövligt

Titta vad jag sitter och roar mig med klockan ett på natten!
Jag har precis beställt hem dessa fyra plagg från sportamore. Just nu har de super bra priser på massor av fina träningskläder plus fri frakt och retur och inte nog med det så hade dom också en rabattkod med 20% på hela beställningen. Det dyraste plagget med rabatten var tightsen, som jag betalade 230:- för så tummen upp för det. Upptäckte imorse när jag satte på mig mina tights att de börjat blivit väldigt slitna och tunna i grenen så nu var det verkligen på tiden att köpa ett par nya. Tränings linnen kan man ju heller inte få för mycket av. Nu längtar jag tills de kommer och jag kan använda allt. Men nu säger jag god natt:-)

Kommentarer
Postat av: Christin

Dem där tightsen är asbra, jag har också sånna :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback