wild ones

-Inte igen Linn! 
-Jo, en gång till.
Haha. Chrille är trött på att jag spelar den här låten, igen.
Sen i Söndags har jag kämpat med att hitta den här då jag hörde den på vasalopps spinningen. Idag fick jag reda på vad den hette av Emma. Tackar och bugar.
Efter aerobicen var slut idag klockan åtta så stannade vi kvar sex tjejer och körde en halv timmas stepp, bara på kul och för att vi ville höra lite bra musik. Då det var tema på kvällens aerobic pass och de bara spelades svenska låtar. Jag önskade ju såklart låten ovan på steppen och den kom, tog i från tårna och sen var jag död. Nu har jag precis ätit världens senaste middag. Blev några hemma gjorda köttbullar en halv tomat och några gurk skivor. Konstigt nog var jag inte hungrig. Men äta bör man annars dör man. Nu ska jag invänta bb sen sova så gott. Kommer nog ha ännu mer träningsvärk imorgon än vad jag har idag. Så lika bra att jag förbereder mig. Fast enligt mig så är träningsvärk den bästa värken man kan ha.
Tack & hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback