dagen i bilder (äntligen)

De obligatoriska blogg bilderna innan man hugger in i fikat, eller vad säger ni tjejer?
Mumms...
Söta Noel hade blivit lite större sen jag såg honom sist, älskar kinderna! 
Söt hjälpreda på hm. Alva ville bära min bikini och följa med in i omklädningsrummet. När jag testat den sa hon "Åh Linn vad fin du är" Goare unge får man ju leta efter
En annan shoppade en keps på polarn och pyret...
Kycklingsallad framför Madicken
Efter maten lekte vi frisör
Knappt och nätt fick jag ihop en liten inbakad fläta i Alvas hår

Nu tackar jag för mig. Imorgon jobbar jag från 10-17 och efter det blir det födelsedags middag för mormor som fyller 69år på Måndag

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi! Myspysig dag!! :)

puss från en nöjd-i-håret-morsa. :-D

2012-05-12 @ 08:35:06
Postat av: Christin

Tack min käraste, åååå nu blev jag nyfiken. Kan det vara den vita mån tro? :D pussis

Postat av: linn

Anna- tack själv! skönt det. Helldre då kanske att det inte syntes såå mycket än att riskera zebra ränder. :-)



Christin- nej det är inte den;-) hihih

2012-05-12 @ 08:48:47
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback