dålig sömn

Det blev tyvärr ingen morgon step för min del idag. Sms:ade både Christin och Malin klockan 05.00 och klockan skulle ringa 05.55. Sov som en kratta inatt, vaknade till och från och fick inte många timmar. Var pigg vid fem tiden fast jag visste att jag skulle förstöra hela dagen om jag skulle gå upp då med tre-fyra timmars sömn. Så att det fick bli en timmas pw istället efter att ha lämnat in bilen vid åtta. Efter promenaden gick jag och Malin till Jätten och köpte med oss lite frukost och åt hos mig på balkongen. Sen dess har vi mest slappat och kollat film i soffan. Nu där emot börjar det bli dags att klä på sig, hämta bilen och åta mot jobbet. Idag sitter jag bara i minihuset från 15-19, hoppas dock på att någon vill byta med mig. Har inga roliga minnen därifrån, dom handlar om bajs men jag vill inte gå in på detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback