"det är farligt att bränna sig"

Ännu en varm och solig dag har passerat och det tackar vi för! Dagen har spenderats tillsammans med Malin och Sofia. Vi har legat ute och solat vid kanalen och ätit sallad från Nancys, jag tackar mig själv att jag smorde in mig med solskyddsfaktor 30 i ansiktet! Efter ett par timmar i solen träffade jag Emma en stund som jag inte sett på över en vecka. Vi pratade lite och hängde i Dalparken innan vi knallade ner till gymmet för att köra dubbelpass. Började med en timmas step och där efter blev det 45min vila och sen hoppade vi på spinning cyckeln för att köra en timma spinning med live dj. Det var skoj men väldigt tungt och svettigt, precis som det ska vara!
Ps. Idag åkte långklänningen och ballerina skorna på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback