en salig blandning

Just nu så känns allt så mycket bättre än för ett par timmar sedan. Är lättat med andra ord, ibland behöver man få höra att "allt löser sig" när man tror att "allt" är kört. Från det ena till det andra så blir det en del "tuffa veckor" för mig framöver. Kommer att jobba en del nu i veckorna och inte bara varannan helg, då jag måste jobba denna månad eftersom att skolan slutar den 25te och där med inget studiestöd där efter. Så dessa veckor kommer att innehålla morgonträning/pass kl. 6.30- skola- jobb till 22.15. Långa dagar med andra ord, men det är bara att bita ihop för att pengarna måste in. Dock kommer inte alla dagar att se hur så, men "förhoppningsvis" då jag har skrivit in mig på ipool att jag vill jobba varje kväll. Jaja, nog om detta. En annan sak, en rolig sådan är att i slutet av denna månad så kommer även jag att bli med iphone då min bindningstid gått ut. Så förhoppningsvis kommer bloggen att bli lite roligare, då jag kommer att kunna mobil blogga och ta "party bilder" eller bilder när det är mörkt. Eftersom att den mobilen har blixt vilket inte min mobil har. Det finns också så himla många fina skal till iphones, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback