euw

Vaknar av att klockan ringer 8.30 tänkte precis ställa fram den lite och snooza en kvart men då kommer Torsten och vill mysa. Det vill inte jag när jag känner hur det luknar, hans toa besök var visst mindre lyckat då det fastnat lite i pälsen. Vi måste nästan gå ner till djuraffären och klippa honom lite igen just där bak, då han har väldigt mycket hår och väldigt fluffigt hår som står ut åt alla håll och kanter. Det belv iaf en omgång i badkaret och det är ju alltid lika spännande. Nu har jag iaf precis drukigt upp min dagliga shoothie och ska bara ta det lungt en liten stund innan jag går ner till gymmet. Idag blir det 60 min aerobic och 30 min core med mamma innan det är dags för att jobba hela dagen (14-22.15). Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback