hår och naglar

Detta är vad jag har roat mig med innan Chrille kom hem. Elina pikade mig idag på jobbet och tyckte att mitt underhår var väldigt mörkt (hade uppsatt). Hade slingmedel hemma så därför bombade jag främst underhåret och sen penslade jag även på att lägga lite i utväxten och så vidare. Nu ska jag bara ta och måla naglarna också. I Måndags köpte jag nytt aceton för att ta bort mitt gröna nagellack som jag har haft sen personalfesten (hehe) och har fortfarande inte tagit tag i den biten. Antingen har jag glömt bort eller varit för lat. Det finns ju inget fulare än av skavt nagellack! Skulle egentingen bara vilja ha genomskinligt så slipper man ju det där, men gillar att ha färg på naglarna. Snacka om big problem man har :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback