hej på er

Ännu en lång dag har gått. Kom i stort sätt nyss hem, har varit i skolan hela dagen sen skrivit prov i två timmar. Känner att huvudet är rätt slut just nu. Förtillfället så lagar jag lite mat och efter det ska jag skriva ett litet arbete och sen skicka in. Skulle egentligen velat träna också, men känner att tiden är knapp plus att det inte går några roliga pass. Ska ändå dit imorgon bitti så det är inte hela världen. På tal om träning så kommer den lite i kläm nu när jag måste jobba mer. Har hela tiden varit så bortskämd med att få sluta vid tre sen kunna gå på vilket pass jag vill. Nu får jag försöka att få till det ändå, även fast det inte har blivit lika mycket denna vecka. Nu måste jag kolla till maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback