hemmkväll eller utekväll?

Jaha då var man inne på sin sista rast och när jag kommer tillbaka från den så är det bara drygt två timmar kvar. Hittills har dagen gått jätte fort, så det tackar jag för. Efter jag har slutat funder jag fram och tillbaka på hur jag ska göra. Om jag ska följa med tjejerna ut på stan en sväng eller om jag ska åka hem? Jag kommer att vara hemma kl 22.30 och sen ska jag göra mig i ordning på det. Sen går tankarna om jag ska med ut, om jag då ska dricka av min flaska vin som Chrille köpte till mig idag eller om jag ska dricka redbull och ta bilen? Det sist nämda låter väldigt skönt, plus att jag knappt kommer att hinna komma till förfesten innan det är dags att röra sig mot stan. Ja, ungefär dessa frågor snurrar runt i mitt huvud just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback