linnet

För ett tag sen bloggade jag om det här linnet från Lindex. Här om dagen blev det mitt. Köpte det ut-i-fall-att jag inte skulle kunnat ha på mig min vita spetsklänning på maxi galan. Som jag då hade, bytte om till den i sita sekund igår innan taxin kom. Kände att det var på gränsen att kunna ha den och vara barbent, då den inte fungerade tillsammans med svarta strumpbyxor och hudfärgade går helt klart bort. Men det gick ju bra iaf, bytte dock om till jenas innan vi skulle åka hem och till linnet. Kanske hade på mig det den sista 20 minuterna? Och får en cider över mig. Tack för den lixom! Har inte spanat in linnet idag, kanske borde göra det? Och handtvätta lite kanske? Ja, det ska jag göra. Dagens ansträgning typ! Näe, men nu känner jag mig mycket piggare så ska ta tag i disken och sen ta mig en dusch också. (Oj, vad duktig jag är) :-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hade hoppats på att få se bilder från galan :)

Postat av: Linn

Ja, så tråkigt att det inte blev en enda bild =/ Skaffar mig dock snart en iphone så då blir det andra bullar :-) Med min mobil jag har idag kan jag inte fotta med i mörker eftersom att den inte har blixt!

2012-05-07 @ 16:48:28
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback