morgon seg

Vaknade innan klockan ringde imorse, så att det var väl lika bra att gå upp då tyckte jag. Hittade en kattspya på golvet så att efter jag tagit hand om den så var jag pigg. Trotts detta så fick Ida vänta på mig utanför porten klockan åtta, då vi hade bestämt tid och skulle ut och gå en pw innan frukost. Förstår inte hur jag lyckas? (var utanför 3 minuter över, men ändå?) Istället för att då klä på sig och göra sig i ordning så börjar jag att leta efter en jacka som jag kom att tänka på igår i kassan på jobbet. Hittade den dock inte så ska snart fortsätta att leta! Den påminner lite om de jackorna jag bloggade om för ett tag sen, fast detta är en svart gammal trasa från hm. Hur som, ska snart återgå till balkongen och sen kommer Malin förbi och hänger ett tag innan jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Christin

Ja Linn hihihi det är en superduper bakmaskin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback