shoppingen

Shoppingen på Ullared var billig och bra. Eller det fanns ju mycket skit men efter ett par timmar inne i jätte affären så plockade jag på mig några gobitar. Jag kom hem med: Mys byxor (med text på rumpan) ett rosa linne, BH, strumpor, toffsar, hårspännen, örhängen, hårspray, balsamspray, parfym, lösögonfransar, hårinplackning, rakgel, tandborstfodral, "näs plåster" (som ska avlägsta porer och smutts på näsan), bäddsätt, lampa, tvålpump och tandborst mugg, mörkblå jeans och två virkade tröjor. Jag köpte även en likadan tröja till mamma (den i vitt) fast hon ville ha en i svart. Jag måste säga att jag är nöjd med min shopping, kom inte hem med massa skit bara för att det är billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback