tio

Då var det Måndag igen, fast en det spelar lixom ingen roll för mig just nu om det är Måndag eller Fredag. Jag jobbar ju ändå varje dag. Men imorgon då är jag ledig, så att det kommer att kännas väldigt bra att kunna gå hem efter skolan och inte behöva åka bort till jobbet utan istället kunna gå ner till gymmet och träna! Idag är jag alltså inne på min tionde jobbdag i rad. Så att jag ska när som helst ta en snabb duch och sen åka bort för att jobba till halv tio ikväll. Det var ungefär min dag det.
Tänkte bara visa upp min "nya" topp, som nu är kanske nån vecka gammal. Fast jag hade inte använt den förns i Lördags. Bilderna blev väl sådär, men den är iaf väldigt söt på och dragkedjan i ryggen piffar upp den lite.  Den kommer från Nelly och jag har fått den av Chrille! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback