tröttis

Vad trött jag är!
Dagen har varit lång men tiden har rullat på bra ändå. Efter passet blev det riktigt stressigt, efter att jag hade duschat klart och klätt på mig på gymmet så var klockan 12.45 (började jobba 13.00) sminkade mig på rekord tid och gasade bort mot jobbet. Loggade in 13.01 så det var rätt bra jobbat måste jag säga. Hade med mig matlådan i en kylväska i bilen så att allt var planerat för träning. Efter åtta timmar på jobbet fick jag iaf gå hem, den sista kvarten var riktigt seg. Kollade på klockan precis varje minut! Imorgon blir det iaf ett kort pass så det känns rätt bra. Men innan jobbet ska jag möta upp Christin utanför mig 6.10 för att köra en timmas morgon step och där efter ska bilen in på lagning. Kul Fredag va? ;-) Äsch, det blir så bra så. Nu börjar iaf bb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback