glad tjej

 
För några veckor sedan så sålde jag min Woolrich jacka på Tradera. Köpe den förra året, även där från Tradera och det visade sig att det var lite för liten i storleken. Kunde ex. inte ha en tjock tröja under utan att det blev för tight. Det funkade ett tag, men sen ledsnade jag på att inte kunna ha på mig vad jag ville under. Så nu har jag varit på jackt efter en ny till ett rimligt pris, även om jag dregglar över parajumpers jackorna, så det känns nästan idiotiskt att lägga ut mellan 8000-9000kr för en vinterjacka. Så den här jackan ovan fick det bli från Hollies. Jag hade tidigare förra veckan kikat runt på nätet efter jackor och fastnade för den här, sparade bilden i telefonen men inte länken så hade ingen aning om vart den kom ifrån. Nu när jag gick in på Nelly så såg jag att de kommit in där, så då var det bara att klicka hem en. Nu håller jag händer och fötter för att den passar och även är fin i verkligheten, annars måste jag ge mig ut på en ny jack-jakt! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Den där jackan finns på vingåker för runt 2000kr! :)

2012-11-21 @ 09:34:33
Postat av: Linn

Okej! Jag köpte den nu för 2895 kr med 100kr rabatt! Tyckte det var ett bra pris ändå. Då jag hittade den på andra hemsidor runt 3300-3500kr. Om jag hade tid att åka till Vingåker så hade jag gjort det. Tack för tipset ändå:-)

2012-11-21 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback