home make over

Igår var jag ute och flängde precis hela dagen. Började som sagt med en runda på stan för att hitta 20 års present till Jocke och sen blev det en lunch på det. Därefter kom Sofia och hämtade mig, hade lovat henne att följa med till Hedlandet eftersom att hon ville göra om sitt rum och ville gärna ha "stjärn kuddar" på sängen. (vilket är mycket billigare där ute än på stan) Efter en massa shopping där var det meningen att jag skulle åka och träna. Men eftersom vi var så inne i shoppingen så struntade jag i det och åkte raka vägen upp till Ikea för att köpa det sista. Väl hos henne så kom Malin över och hjälpte till att montera klädställningen mm. Rummet blev iaf jätte fint, det är bara säng bord och hyllor kvar, som vi inte fick upp. Vi gjorde ett stelt rum jätte mysigt som inte ens tidigare hade gardiner utan i stort sätt bara en säng. När jag kom hem vid tio var jag rätt trött, då hade Chrille dukat upp med mackor, några bitar av min favorit choklad och nötter och tänt massa ljus. Så gullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback