en kopp te tack

Fick sluta lite tidigare på jobbet igår kväll. Så tack vare det så kunde jag gå in tillsammans med tjejerna. Vi besökte en ny natt club som heter vou. Jätte mysigt ställe, måste jag säga! Men väldigt kallt. Frös jätte mycket, hade dock bara linne på mig. Men det brukar jag ju ha på krogen i vanliga fall, fast än med lite alkohol i kroppen så blir man ju alltid lite varmare. Därför beställde jag iaf in en kopp te, haha! Inte varje dag man beställer in en alkoholfri drink och en kopp te på krogen. Och det är inte heller varje dag man får en nota på ynka 30:- haha! Det var i vilket fall som helst väldigt najs att ta bilen hem efter det och vaka upp och må prima! Nu är dock klockan alldeles för mycket och jag måste åka och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback