fredag

Väl hemma igår så var jag så trött att jag knappt orkade lyfta ett finger. Det första jag gjorde när jag klev innan för dörren var att ta en dusch och sen la jag mig på soffan och kollade på det ena tv programmet efter det andra. Kryssningen var rolig och lyckad, men personligen så håller jag kvar med att jag inte tycker om kryssningar. Eller jag gillar egentligen inte hytterna, det är trånga och äckliga. Och så dagen efter, då vill man bara vakna upp hemma men då är det istället flera timmar kvar tills man är det. Men som sagt, hade en väldigt kul kväll med buffé, underhållning, massa dans, trevligt sällskap och skratt! Det få bilderna jag tog tror jag att jag behåller för mig själv. Haha! Nu ska jag strax ge mig ut på en pw med Alexandra, solen skiner idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback