suck

Blir lite smått tokig på tele2 nu. Jag har bytt lite abonemang fram och tillbaka (jätte träkigt att läsa om) så att jag skulle iaf byta till ett annat abomenag nu. Under sjävla bytet så skulle min telefon ligga nere under ett par timmar, men engligt tele2 tjejen så skulle de stängas av under natten, så det var absolut ingenting jag skulle märka av. Det stängdes av igår vid 16 tiden och den ligger fortfarande nere, alltså jag har ingen service och kan alltså inte ringa eller någonting. Vilket suger! Jag lånade Chrilles telefon innan han gick till jobbet imorse och ringde dom. Och jag skulle stänga av och starta om telefonen om ungefär en kvart så sa hon att det skulle fungera. Nu har det gått över en halv timma och den fungerar inte. Sånt här blir jag tokig på, det ska bara funka helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback