tips: fina budskapshalsand

Jag tänkte som sagt vara ute i god tid med julklapparna i år. Främst med tanke på att vi åkte utomlands den 8 Dec och kommer hem några dagar innan julafton. Därför kommer det att gå en del pengar till både resan/ fick pengar och julklapparna. Därför måste jag börja lite redan nu och även om jag vill att dom ska bli bra och lite personligare än att plocka på sig en ljuslyckta och slå in till mamma när jag kommer hem från resan. Jag har suttit och kikat lite på hemsidan kyssjohanna, som har massa fina budskapshalspand funderar på att ev. beställa hem ett till mamma. Frågan är bara vilket? Det ända jag vet är att det ska vara ett enkelt och i silver. 
Ps. Det finns även många fler hanspand med flera olika budskap och även flera fina "syster och kompis halspand". 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tips till Lotta och mormor, Mary Kay! Uppskattas! :)

2012-10-16 @ 16:53:13
Postat av: Linn

japp, jag har tänkt på det till mamma iaf som jag vet älskar det. jag ska kolla in i hennes skåp nästa gång jag är där, för att kolla vad hon använder och om det är något som börjar ta slut :)

Postat av: Christin

Åh vilka söta halsband. Men nu har jag missat något tror jag, vart åker ni den 8dec??:)

2012-10-16 @ 23:24:57
URL: http://russh.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi åker tillbaka till sharm el Sheikh... Behöver lite värme ;-)

2012-10-16 @ 23:47:35
Postat av: Christin

Åh vad underbart :) Jag skulle också vilja åka tillbaka till egypten, till största delen för snorkligen ;) hur länge blir ni borta?

2012-10-17 @ 11:04:09
URL: http://russh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback