hej

Tänke mest bara säga hej! Min Fredag blir väl inte rikrigt så där fantastisk som man vill att den ska vara. Då jag jobbar till halv tio ikväll, men det gör mig ändå ingenting! 
Längtar tills imorgon efter jobbet då jag ska träffa mamma, vi ska äta middag tillsammans antingen ute, eller hos mig. Ska bli så mysigt eftersom att det var ett tag sen vi sågs nu.
 
Från det ena till det andra så var jag och solade en snabbis idag, kände mig så där blä-ig. Ful, blek och halv dålig hy. Tänk att bara 16 minuter i solariet kan göra att man känner sig mycket finare. Synd att det ska vara så farligt! Annars hade man ju gjort det betydligt oftare. Jaja, efter solningen så blev det en timmas träning. Nu ska jag bara måla om nagelarna som för tillfället ser så där äckligt ovårdade ut med halv bort skavt mörkt nagellack på. Kör på samma färg som sist :-) Sen måste jag åka mot jobbet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback