snart dags igen

Nu är jag inne på min sista lediga dag av fyra. Sen jobbar jag tio dagar i sträck och rätt långa pass. Igår gjorde jag inte många knop. Chrille var också ledig och vi hade ju inte setts på ett par dagar. Så vi bara slappade här hemma. Tog sov morgon, åt brak frukost och drog ner persiennerna och kollade film mitt på ljusa dagen. Fram mot kvällen började det krypa lite i kroppen. Så jag tog mig ner till gymmet och tränade i 2,5 timmar. Det känns lite idag kan jag säga. 45min x-fit, 15min core och 1,5 timma aerobic! Snart är det dags igen för ett lunch pass och där efter ska jag med Frida till Nacka forum. Känns dock som att jag nyss var där, men jag ska mest agera smakråd! Nu blir det frukost så det hinner smälta innan passet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback