fint väder

Vad härligt att vakna upp till fint väder. Igår när jag tittade på vädret genom telefonen så skulle det regna hela veckan, nu såg det betydligt bättre ut så vi får verkligen hoppas på att detta stämmer. Vill ju inte att det ska regna på fredag när jag ska på taco-kryssning med jobbet. Då vi ska åka båt i Stockholms skärgård några timmar samt äta, ska bli mysigt och jag har varit med två gånger innan på den. Och då var vi haft fint väder och kunnat sitta ute på däck, så håller tummarna för det nu med.
Annars så har jag precis ätit frukost och håller på att ladda mentalt för intervall spinningen. Ska bli spännande och se hur bra det går med den träningsvärk jag har i låren. Men det är bara att trampa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback