nästan pinsamt

Okej, nu börjar det att bli nästan pinsamt att visa upp min shopping. Har ju börjat med att lägga ut vad jag köper på senare tid, just eftersom att jag själv älskar när andra gör det. Hur som, så har det blivit hur mycket som helst den här månaden. Har prislappar kvar på flera plagg, eftersom att jag inte hunnit använda det än. Och ja, jag har ju shoppat så mycket att jag har tappat räkningen på vad jag ens har köpt. Meeeen, för ett tag sen beställde jag lite saker från Hm, mer än hälften ska tillbaka, men behåller detta på bilderna nedan. Jag är bokstavligen talat kär i väskan och den var så mycket finare i verkligheten än på hemsidan, sen har jag köpt ett par sommar/ fest skor (äger inte ett par sommarskor med klack) och dessa var även på rean, 150kr så skynda fynda, samt ett armband. Väldigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Billis

nää vilket snyggt armband!!!

2013-04-18 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback