fettisdagen & däckbyte

Idag blev det en sovmorgon till nästan halv tio och eftersom att jag gick och la mig skapligt tidigt igår så blev det över hela tio timmars sömn. Har precis ätit frukost inte semlor dock, men funderar på om man ska äta en idag eller inte. Älskar semlor och det äts ju så sällan så det kommer nog att slinka ner en. Nu ska jag strax åka och fixa lite roliga däck ärenden, ska byta till helt nya vinterdäck då mina gamla har gett upp. Det var egentligen meningen att jag skulle köpa/ byta tills näsa vinter, men mamma övertalade mig eller rättare sagt körde över mig så att jag inte hade någon talan. Bra, då det inte är säkert att köra med dåliga däck men kör ju inga långa vänder plus att snart är det väl ändå dags att byta till sommar däcken så fort det här eländet smälter bort. Jaja, dags att åka iväg snart och sen blir det lite träning mesans det där fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback