söndag

Det var jätte kul att få vara med om ett sådant bröllop som igår. Eftersom att vi (svenskar) inte hade gjort detta allt för många gånger så kom ju allt som en stor överraskning. (jaha, nu ska man dansa på det där sättet, jaha nu ställer man sig upp och klappar händerna mm) och vi var riktigt orutinerade när det gällde maten, vi gick loss i början, för att allt var så gott. När man trodde att det var slut så blev man serverad ännu mer. Så att man gick ju inte därifrån hungrig iaf, fast vi gick tidigast (00.30) och missade tårtan.

Från det ena till det andra så fick jag ett extra pass idag, så det blev kanske inte så mycket till ledig helg iaf. Men kunde inte tacka nej till ett sextimmas pass, dubbelt betalt och Chrille jobbar ändå han med. Nu dock jag jag strax byta om och träffa Malin och ge mig ut på en långprommis. Ska bli skönt att röra på sig efter all mat ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback