tiden går fort när man har roligt

Då var denna lediga helg över, tänk vad fort tiden går när man har roligt! Idag har varit en riktigt bra dag. Var som sagt med mormor och mamma på fm, vi tog en sväng ut till Hedlandet och jag köpte en jätte söt ljus lyckta samt en lampfot. När jag kom hem så fick jag nått städryck, städade tills Madde och Emma kom och hämtade mig och vi åkte ner till gymmet för att gå på ett 75 minuters långt aerobic pass, kan ha varit bland det roligaste jag gjort på länge. Vi tre stannade sen på gymmet för att duscha och åka till maxi för att handa tacos, grönsaker och dipp till kvällen. Kollade även på filmen nyckeln till frihet, tyvärr så råkade jag slumra till en liten stund där ett tag. Men såg i princip hela filmen så kan ändå säga att den var väldigt bra ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback