att laga mat klockan tio på kvällen

Hann precis sätta mig och titta på nya top model Sverige efter jobbet. Lika underhållande som vanligt och vissa tjejer är ju sådär lagom pinsamma, men det är en annan femma!
Samtidigt som jag tittar tv så lagar jag mat, nu är det dags för ännu mer potatis och purjolök soppa. Denna gång gör jag dubbelt så mycket så att det ska räcka ett tag (läs till löning). Som så många andra denna månad så börjar de sina på kontot, men ingen blir gladare än jag att få äta soppa tre dagar i rad. Så att det går ingen nöd på mig inte, när den är färdig så tänkte jag sova, öppnar imorgon så vill vara någorlunda pigg.


Kommentarer
Postat av: Christin

Jag Ääääälskar soppor, recept tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback