bla bla bla

Inte för att vara bitter men jag blir så less på alla dessa tränings uppdateringar. Jag ser dom överallt på instagram, bloggar och på facebook. Jag vet att jag ofta skriver lite om min träning, men de har jag gjort nu under ett bra tag. Inte bara för att det är januari. Det är jätte bra att folk börjar röra på sig och äta bättre, absolut. Men det är så tröttsamt att detta alltid sker denna månad sen tar de slut nästa, typ! Och att alla skriver hur mycket det helt plötsligt bara läängtar efter att gå till gymmet. Som sagt inte för att vara den som är den, men de blir lite uttjatat och halv komiskt. Träna "hela tiden" vettja, eller med måtta alla månader om året det ger resultat istället för att gå all in i en månad sen ligger träningsskorna på hyllan, igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback