tittar tillbaka i arkiven från när vi var nyinflyttade

Vi har bara bott här i snart 1,5 år och vårt "extra rum" har förändrats en del på den tiden. Sitter och tittar tillbaka lite i arkiven och får syn på denna bild på min "dator hörna" inte för att jag någonsin sitter där, men man måste ju fylla ut rummet med något. I den andra delen av rummet har jag mina kläder och rummet är väldigt stort så det räckte inte bara med det. Iaf jag har bytt till ett riktigt skrivbord, fått in en golv/ läs lampa, bytt ut texten på väggen mot två tavlor samt bytt ut malm hyllan i ek mot en vit. Vilket kanske inte var så mycket, men visst ser det ut som ett helt annat rum? Vet inte hur jag tänkte i början...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback