en dag på stan

Har haft en väldigt bra ledig idag!
Mötte upp mamma vid tio för att gå en sväng på stan och ta en lunch. Fick även två bikinis av henne, nu har jag en uppsjö av nya bikinis. Dock gillar jag inte ens hälften av alla jag har, även dom som är relativt nya har jag redan börjat ogilla. Det sitter dåligt osv. Men dessa är verkligen att rekommendera om man har lite större byst. De är sköna och sitter jätte bra. Det kommer från kappahl och är kanske inte de första stället jag tittar kläder på iaf. Men även de kan överraska. Sen jag kom hem från stan, tills nu har jag legat ute på balkongen och lapat lite sol. Somnade till där ett tag också, så skönt. De sprack upp och blev jätte varmt ute nu på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback