no life

Bör egentligen både dammsuga och diska men istället för det så börjar jag att planera min packning lite smått. För mig är det standard att packa nån timma innan jag lägger mig kvällen innan vi åker. Men nu fick jag nått ryck och tänkte för en gångs skull vara lite rutinerad och planera mina "outfits" som jag tycker låter super töntigt. Men så är det i alla fall. I vanliga fall så lägger jag bara ner en massa olika kläder. Vilket resulterar i en alldeles för tung resväska. Eller saker som jag typ aldrig använder hemma och som jag för för mig att jag kommer att använda då? Så typiskt att lägga ner sånt som man tror man helt plötsligt börjar gilla bara för att man är utomlands och brun. He he!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback