fixa och dona

Och så var ännu en dag slut.
Dagen har bestått av jobb och direkt där efter så åkte jag hem till Emelie och hjälpte henne att färga hennes hår/ utväxt och sen la vi i lite high lights för att hon ville bli blondare. Resultatet blev jätte bra :-) som alltid när jag fixar hår ;-) hihi.
Imorgon är det ny vecka och jag längtar. Jobbar fram till torsdag och sen är jag ledig fre-lör-sön och det ska bli så skönt. Men fram tills dess så är det en massa fix inför midsommar som ska göras. Jag och Emelie har tagit på oss att ha midsommarfest hos hennes päron ute i Enhörna och det är ju mer att fixa med än vad man kan tro. Framför allt när man jobbar ända fram till just midsommar och då för att fixa allt innan jobbet mm. Men men det blir bra och jag ser fram emot dagen!

Nu är det hög tid att sova. Håller tummarna på att solen skiner imorgon så kanske man kan klämma in nån timma eller två på stranden innan jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback