välbehövligt

Gick upp tidigt imorse för att köra Malin till tåget. Efter vi vinkat av henne så körde jag och Ida vidare mot Pershagen och tog en promenad. Nu är jag hemma igen och ska snart åka och jobba. Från det ena till det andra så kom Chrille hem från Budapest igår, då han varit iväg över helgen. Han hade köpt med sig en present till mig. Min favorit parfym och lite choklad. Blev jätte glad då min andra började lida mot sitt slut. Och jag har redan köpt en massa tråkiga måsten den här månaden. Eller det som kostar är väl pudret från Make up store. Drygt 400kr och dessutom så har det minskat burken rejält men ändå tar de samma pris. Men det är något av de få produkterna jag inte kan vara utan. Mascara byter jag tex märke på var och varannan gång osv :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback