min lördag

Vilken dag jag hade igår.
Kan sammanfatta den som lång, händelserik och stressig. Hann som sagt med en hel del jag. Började med att jobba från 10.16.30 sedan åker jag direkt efter jobbet ner till gymmet för att kriga med alla andra tjejer om de populära step-biljetterna. Går på 75min schlager- step. Direkt efter passet så stressar jag hem och gör mig i ordning, åker ner på stan för att köra mamma och Tomas från la cantina hem till nykvarn. Sedan hem och plocka Emma för att köpa med oss något att äta från donken, hem till Malin för att umgås och kolla resten av melodifestivalen med henne, Madde och Sofie. Sedan avslutar vi kvällen på vou. Pust! Den här dagen kommer att bli betydligt lugnare. Ska nu äta lite lunch sen åka och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback