rensat

Vilket projekt jag har gett mig in på. Eller gav mig in på. Nu är jag så gott som klar. Har bara någon byrå låda kvar att ta i tu med. Har i varje fall rensat bland mina kläder. Fick tillslut ihop tre pappkassar med kläder, skor och väskor som jag inte använder längre. Ska låta mamma titta på de och se om de finns något hon vill ha. Gjorde mig av med en del fina saker som "bara hänger" men det mesta är skräp. För övrigt så känns de väldigt skönt att ha riktig ordning och reda. I en av garderoberna har jag mest klänningar i, utom i slutet då de fylls på med lite överdelar. I den andra har jag bara tjocktröjor samt skor på golvet och väskor på hyllan över. På min klädställning hänger de finaste/ mest använda kläderna (som nu även kan andas, har plockat bort minst 10 galgar) och resterande kläder ligger i byrån mm. Ett riktigt jobb att ta itu med, men jätte kul när det är fint och ordning som sagt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback