världens bästa jeans

Efter frukosten promenerade jag och Chrille ner på stan i varsin skinnjacka. Premiär för min del i år, riktigt skönt väder ute idag så man får ju passa på :-) Jag shoppade både jeans och topp. Dom där jeansen har jag spanat in så länge. Igår kväll var jag nära på att beställa dom, men tur var väl att jag inte gjorde det nu när det äntligen fanns i butik. För några veckor sen provade jag nämligen dessa och blev kär, bästa jeansen någonsin (fick dock inte med mig dom hem, då jag upptäckte att det var ett hål i rumpan/ sista paret) och sen dess har det såklart varit slut i min storlek. Dom är super tighta, har hög midja som håller in hela magen ;-) samt 100% stretch så att dom är super sköna och mjuka fast än det inte syns. Kan verkligen rekommendera dessa :-) från BikBok btw. Efter shoppingrundan så handlade vi även lite mat och ost och kex till ikväll.


Kommentarer
Postat av: HannaHanna

Bästa jeansen verkligen!!! Jag har två par som jag bor i haha

2013-03-18 @ 14:44:47
Postat av: Hanna (igen)

Skrev visst mitt namn två gånger så du verkligen inte skulle missa vem som kommenterade ;)))

2013-03-18 @ 14:45:43
Postat av: LinnLinn

Haha det är bra det Hannahanna! Jag manar man har ju Sveriges populäraste blogg så att det blir lite svårt att hålla koll här bland kommentarerna ;-) meeeen jeansen ja, bästa Ever! Blir lätt minst två par här med :-) kjaaaam

2013-03-18 @ 18:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback