en uppdatering

Har varit lite dåligt med uppdatering från mitt håll men har haft två riktigt sköna dagar så har inte haft lust att skriva:-) Gårdagen börjar med att jag blir väckt av Chrille som kom hem från jobbet då han jobbat natt. Han har dukat upp med en brak frukost, salami/brie mackor, frukt sallad och plättar. Efter ett tag kommer Emma över och solar med mig på balkongen. Det måste varit den varmaste dagen hittills i år. Brände mig rejält på bröstet, inte bra. Solen är mycket starkare än vad man tror. Idag har jag varit ledig och jag har tränat samt varit i Skärholmen tillsammans med Emma, Madde och Sofie. Efter ett par timmar åkte vi hem och jag blev sedan bjuden på middag av Chrille på Barollo. Årets första oxfilépasta samt ett glas vitt satt fint i magen en tisdag. Nu på kvälls kvisten så har Frida varit över en stund, vi har inte setts sen nyår så det var riktigt kul att ses igen och att ta igen lite förlorad tid. Tyvärr hinner vi inte ses något mer innan hon åker tillbaka till Norge. Nu ska jag försöka leva mig in i en film som Chrille satte på för ett tag sen.

Hej så länge :-)




Kommentarer
Postat av: Christin

Linn jag älskar din hårfärg, den är perfekt!!

2013-05-22 @ 11:26:06
Postat av: Linn

Åh vad snäll du är :-) tack så mycket!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback