hej

Tog en redig sovmorgon imorse. En sån där som man alltid tog när man var "ung". Men kände att det behövdes och hade inte alls lust att gå upp. Det blev rätt sent igår också, somnade vid två tiden eftersom att kvälls fikan hos Ida blev längre än vad man trodde, inget mig emot dock. Igår var även jag, Malin, Ida och Maria en sväng i skärholmen. Vi åt lunch och gick runt och kikade. Det blev även min billigaste "shopping" någonsin. Tanken var väl inte att jag skulle handla något, men när man hittar ett fint linne för 49,50 på ordinarie pris (helt galet billigt) samt ett par beigea ballerina skor som jag suktat efter för 99:- så tyckte jag att jag gjorde två riktigt bra köp! Nu är det dags att röra sig mot stan, för att träffa mamma en stund innan jag går vidare till gymmet för ett aerobic pass. Som var extra insatt för ikväll, så det kan man inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback