att städa till kl 2.00 en lördag kväll...

Godmorgon.
Ska snart åka och jobba lite. Fick ett extrapass idag mellan 9.30-15.00. Så det tackar man för.
Är dock väldigt trött. Somnade inte förns två inatt. Var hemma hos Emma, vi åt middag och sen kom Sophie och Madde över. Vi spelade lite spel och kollade Så mycket bättre. Jag skjutsade sen dom ner på stan medan jag skulle hem och sova. Istället började jag städa(?) kan bero på på att jag inte var så trött efter att ha druckit redbull hela kvällen.
Bytte även gardiner igår, dock inte mitt i natten. Köpte nya på Ikea, denna gången en annan färg än vita. Som vi annars har i hela lägenheten. Gillar det bäst, men ändå kul med lite färg. Om man nu kan kalla grå/beige för en färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback