dagar som dessa...

Klockan är snart 3.00 och här ligger jag sömnlös i sängen efter en kväll ute. 
Jag har haft två väldigt bra dagar tillsammans med massa underbara vänner. 
Igår var det personalfest på en båt som åkte runt i Stockholms skärgård. Hade så kul och vi dansade oss svettiga. 
Innan dess så satt jag, Ida och Johanna uppe hos mig och åt lunch och drack årets första glas rosé på balkongen. 
Även idag så blev det en hel mysig dag. 
Började med en picknick ute i solen, sen blev det en tapas middag uppe på balkongen tillsammans med Emma, Ida, Malin och Maria. 
Jag och Emma tog oss sen ner på stan där vi mötte upp ett gäng och dansade en stund och tog oss en drink.
Ja, såna här dagar är ju med än bra och jag har två lediga dagar kvar av fyra. 
Och det sägs att det bjuds på massa sol även på dom... 












Kommentarer
Postat av: lisa

Var kommer din snygga jacka ifrån?

2014-05-03 @ 13:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback