en liten förvandling

Igår packade vi bilden full (bokstavligen) och åkte hem från Ikea med en ny byrå samt två klädställningar och lite nya galgar. Sen dess så har det stökats runt här hemma fram tills nu då jag äntligen är klar. Jag har gått igenom varenda plagg. Samlat ihop fem kassar med kläder jag ska göra mig av med. Vi har burit upp en byrå på vinden och massa andra saker som inte kommer till användning just nu. 
Chrille har hjälpt mig att skruva ihop den nya byrån, satt upp hyllan och spegeln. 
Det har legat stora högar med kläder på golvet och ja, nu är jag äntligen klar och vet vart jag har varenda pinal och det känns så skönt och jag är verkligen jätte nöjd över resultatet! 

Innan: 

Packad bil! 


Efter:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback