Ups!

Jag gjorde de igen. 
Just nu har hm massa rabatter på deras hemsida. Trotts att plaggen redan var nedsatta till halva priset så hade jag en rabattkod på ytterligare 10% på hela beställningen samt koden för 50kr rabatt igen. Så betade 278kr för linne, singoallablus, jumpsuit och en kjol och då är även frakten på 39kr inkluderad. Jippi. Det är kul att shoppa framförallt när man behöver betala så här lite! 



Jumpsuiten hinner jag väl inte använda nått mer för i år. Men kändes ändå värt att beställa den då jag bara betalar 45kr för den. Haha! Löjligt billigt. 
Kjolen känns iaf höstig och blir nog fin tillsammans med tunna svarta strumpbyxor, kofta och boots. 




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad är det för koder du har?:)

2014-08-13 @ 21:55:48
Postat av: Linn

Jag googlar oftast inna jag beställer.
Får alltid fram något. Just nu gäller koden 2134 för 10% på hela köpet samt 1825 för ytterligare 50kr rabatt.
Beställer aldrig från hm utan att få rabatt, för det är så enkelt att hitta! :-)

2014-08-13 @ 22:48:02
Postat av: Linn

Googlar alltid på "rabattkoder" innan jag beställer nått. Finns alltid något som fubgerar på Hm :-)

2014-08-14 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback