01:05

Ännu ligger jag uppe och nattugglar. Typiskt mig... 
Har inte varit inne och skrivit på två dagar nu. Så passar på att skriva ett inlägg nu innan det är läggdags. 

Snart är det helg och det är min lediga helg. Första lediga helgen (både lördag och söndag) på väldigt länge för min del. Har varit ihärdig och tagit så mycket extra pass som möjligt nu senaste tiden så har iaf fått en av dagarna. Men nu ska det bli skönt att vara ledig både lördag och söndag. Helgen ser ut att bli lugn. Både idol final och julbord med Chrilles släkt står på schemat. 

Har föresten precis beställt ett par vår och sommarskor. Vem gör ens de såhär tre veckor inna jul? 
Men jag tänkte som så att det får bli en julklapp till mig själv och att jag redah har dessa skor i en annan färg och mönster (som jag gillar) så att varför inte ha ett par till att slita på även nästa år? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback