en semesterdag

Godmorgon underbara fredag. 
Japp, så känner jag just nu. Jag har faktiskt tagit semester och jag och Chrille är lediga ihop både idag och imorgon. Nu ska jag strax upp 
för att duscha och göra mig ordning. Sen sätter vi oss på tåget mot Stockholm och vidare mot gamla stan för julmarknad och en lunch. Ska bli mysigt. 

Känner förresten att gårdagens träning tog. Igår körde jag 1 tim spinning och 30 min core på actic. Gick på min mammas pass. Detsamma gjorde jag även förra veckan. Det är positivt i och med att actic nu mera har köpt upp World Class att vi kan träna tillsammans. 
Då har man ju möjligheten att ses lite mer i veckodagarna, även om de bara blir på gymmet. 

Näe. Nu är det dags att väcka gubben bredvid, så ju kommer iväg någon gång.
 
Ha en jätte bra fredag :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback