gammelparet

Snart kan vi vända blad och välkomna år 2015. Har för första nyåret på väldigt länge har jag ingen nyårs längtan. Ingen ny klänning hänger i garderoben och jag har inte varit på solarieöna. 
Mitt nyår kommer att bli ett lugnt sådant. Jag och Chrille ska hem till hans pappa och tjej i pershagen och äta middag. Känns faktiskt riktigt bra. 
Visst vill jag fira tillsammans med alla kompisar. Men det känns ändå skönt, dessutom jobbar vi båda dagen efter så det är kanske lika bra med ett litet lugnare nyår. 

Är detta ett tecken på att vi börjar bli gamla kanske? 
Nu säger jag godnatt. Imorgon ska jag upp till Nacka med Chrille. Måste tyvärr byta mitt fina armband jag fick av honom i julklapp, då det var lite för litet så hoppas på att det går att få i en annan storlek. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback